Eva Solo
Eva Solo – kaubamärgi lugu, missioon ja disainiikoonid
Kes oli Eva? Kaubamärgi ajalugu
Eva Solo on Taani perefirma, mis loodi üle 100 aasta tagasi Kai Rohde Fog-i poolt. Firma sai nime tegevdirektori tütre Eva järgi ja seda omab nüüd neljanda põlvkonna esindaja Jan Engelbrecht, Eva poeg. Esimeseks Eva disainiklassikaks oli leiva- ja lihalõikur aastal 1952, kuid firma disainerid hakkasid järgima moodsama kodu soove ja hakkasid varsti looma köögitarvikuid, mille eesmärk ei olnud vaid töö lihtsamaks tegemine, vaid mis oleksid ka piisavalt stiilsed, et neid võiks 1970-ndatel aastatel populaarseks saanud avatud köökides töötasapinnale jätta.
1997 aastal andis Eva välja köögitarvikute tooteseeria, mis sai väga populaarseks. Tooteseeria nimeks sai Eva Solo, sest see koosneb ’üksikutest’ toodetest. Neid saatis tohutu edu ja 2010 aastal nimetati kogu firma ümber Eva Solo-ks. Tänapäeval asub Eva Solo peakontor Kopenhaagenis, Taanis ja Eva kaubamärki teatakse kui funktsionaalse ja kvaliteetse disainiga tooteid pakkuv firma.
Eva Solo missioon ja väärtused
Firma eesmärk on toota emotsionaalseid, kvaliteetseid ja innovaatilisi tooteid kodu jaoks – tooteid, mis väljendavad nende klientide iseloomu, kuid on samas ka innovaatilised nende disaini, funktsionaalsuse ja materjali valiku poolest. Firma neli põhiväärtust on: kirg, terviklikkus, innovatsioon ja ärivaist. Mis puudutab klientide kodusid, siis Eva Solo toodete eesmärk on teha inimeste elu stiilselt lihtsamaks.
Eva Solo tooted – „Jah, aga…"
1949 anti välja kaanega jahutoos, mis sobib ka hästi tsitrusepressiks. Kaheosaline funktsionaalsus oli uuenduslik idee ja see tõi esile faasi „Jah, aga…". Jah! – See on jahutoos…, kuid see on ka tsitrusepress! Tänapäeval disainib Eva Solo jätkuvalt tooteid, mis sobivad moodsasse koju ja mis teevad teie elu iga tootega lihtsamaks. Tooted ei ole ainult ilusad ja vastupidavad, vaid ka funktsionaalsed.
Ettevõtte tootekataloogis ei ole ainult köögitarvikud, vaid seal leidub tooteid ka elutuppa, söögituppa ja aeda ning need kõik võite leida kolme kaubamärgi alt: Eva Solo (igapäevad tooted teie koju, mille tootekategooriad on toidu valmistamine, toidu serveerimine, elutuba ja väliruumid), Eva Trio (toiduvalmistamisnõud, köögitarvikud ja portselantooted, mis peegeldavad professionaalset kvaliteeti teie kodus) ja Eva (tooteseeria küpsetus- ja toiduvalmistamistoodetest, mis sobivad ahju: pehmed silikoonvormid leibade ja kookide jaoks, röstimispannid ja leivaanumad mittekleepuva SLIP-LET® kattega).
Eva Solo disainerid ja disainiikoonid
Mitmete aastate vältel on firma töötanud tihedalt koos kuulsate disainerite ja käsitöölistega. Üks prominentsemaid disainereid Eva Solo ajaloos oli Tools disainerite duo, kuhu kuulusid Claus Jensen ja Henrik Holbæk, kes on disaininud iga viimasegi toote viimase 15 aasta jooksul.
1970-ndate lõpu poole tegi firma koostööd kuulsa disaineri Ole Palsby-ga, kes disainis pottide ja pannide põhiseeria, mis nüüd moodustab Eva Trio kaubamärgi. Need tooted on tuntud oma väljapaistva disaini poolest, neid saab kergesti omavahel teiste toodetega segada, nad on kvaliteetsed ja kastmepanne saab üksteise peale laduda.
Eva Solo on töötanud koos Thomas Pedersen ja ARDE disainistuudioga – üks Skandinaavia turuliidreid mööblidisainis.
Mitmete aastate vältel on Eva Solo kaubamärk saanud rohkem kui 200 rahvusvahelist disainiauhinda, kaasa arvatud ka iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards ja the Designpreis. Eva Solo kaubamärgi kõige populaarsemad tooted on:
- Eva Solo külmkapi karahvin (drip-free)
- Tee- ja kohvitooted
- Legio Nova tooteseeria – sööginõude ja küpsetamisnõude kollektsioon
- Lindude söötjad