KKK

Tellimus
Makse
Tarne
Vahetus, tagastused, kaebused
Veel küsimusi

Kuidas oma tellimust muuta või tühistada?

Palun võtke võimalikult ruttu ühendust meie klienditoega e-maili teel info@kulinagroup.ee
Pärast tellimuse üleandmist kullerile ei luba kullerfirmad meil enam tellimust muuta ega tühistada.
Kui tahate tellida lisatooteid või midagi muuta, saadame teile hea meelega need eraldi tellimusena tasuta, seega ei pea te oma tellimust ootama ning esialgset tellimust enne tagasi saatma.
Kui saite tellimuse, kuid pole sellest enam huvitatud, saate lihtsalt selle tasuta tagastada.
Lisainfo jaoks vaadake lehte: https://www.kulinagroup.ee/koik-ostlemisest/kuidas-kaupu-tagastada/.

Kuidas tellimuse eest arve saan?

Saadame teile meilile elektroonilise arve kohe, kui oleme paki valitud kullerile üle andnud.

Kust oma tellimuse oleku leian?

Kui olete lehel kulinagroup.ee registreeritud kasutaja, leiate tellimuse oleku kohta infot pärast oma kontosse logimist jaotisest Minu Konto - Minu tellimused. Samuti teavitame teid paki teelepanekust e-maili teel, mille sisestasite tellimust luues. Samuti saate tarnet jälgida transpordifirma süsteemis - üksiasjalikuma info jaoks külastage lehte https://www.kulinagroup.ee/kulina-2/tellimuse-oleku-jalgimine/.

Milliseid maksemeetodeid kasutada?

Makske nagu harjunud olete. Kulinas leiate kõik sagedased maksemeetodid. Üksikasjaliku info leiate lingilt https://www.kulinagroup.ee/koik-ostlemisest/makseviisid/.

Kas maksed on turvalised?

Paneme turvalisele tööle ja tehingutele suurt rõhku. Registreerimisel antud infot kasutab ainult Kulina. Igasugust isikuinfot peetakse konfidentsiaalseks ning sellega tegeletakse vastavalt "Isikuandmete kaitse" sätetele. Kasutame veebitehingute turvalisuse tagamiseks tipptasemel turvatehnoloogiat.

Kuidas sooduskoodi kasutada?

Lisage kaubad korvi. Esimeses ostukäru sammus tehke linnuke kasti "Mul on sooduskood/kinkekaart". Seejärel näete välja, kuhu sooduskood sisestada.
Kinnitage nupuga "Lisa". Kui sisestatud sooduskood on õige, arvutatakse hinnad ümber sooduskoodi järgseteks ning korvis kuvatakse uut väärtust.

Kas korraga saab kasutada mitut sooduskoodi?

Ühe tellimuse jaoks saab kasutada vaid üht koodi. Erandiks on kinkekaardid - siin pakume võimalust maksta samal ajal sooduskoodi ja kinkekaardiga, palun kirjutage meile aadressil info@kulinagroup.ee, kuna peame ühe koodi pärast tellimuse saamist käsitsi sisestama. Manuaalne limiidi kohandamine piirab makseviise maksmisele üleandmisel või pangaülekandele, sest vähendame lõpphinda pärast tellimuste teelepanekut.

Kuidas kinkekaarti lunastada?

Kuna teame, et vahel on keeruline kingitust valida (eriti, kui kõne all olev isik "ei vaja tegelikult midagi"), siis oleme teile ette valmistanud kinkekaardid - ERAKORDSETE ja MITTEstandardsete kasutustingimustega. Päriselt! Vaadake siit üksikasju: https://www.kulinagroup.ee/kuidas-vautserit-lunastada/.

Kui palju tarne maksab?

Maksumus varieerub olenevalt valitud tarnemeetodist. Kogu info kullerite ja pealevõtukohtade kohta, kaasa arvatud hinnakirja, leiate ka https://www.kulinagroup.ee/koik-ostlemisest/tarnevalikud/.

Kas kaupadele saab ise järele minna?

Jah, kaubad saate Packeta pealevõtukohast ise ära tuua. Harude nimekirja ja lisainfo selle valiku kohta leiate siit.

Mis on tarneaeg?

Meil on kõik kaubad kohe laos, mida veebilehel näete. Anname tellimuse kullerile üle järgmisel tööpäeval (pangaülekandega maksmisel on tarneaeg 1-2 tööpäeva pikem). Näete eeldatavat tarneaega ostukorvis.

Kas pean tooted tagastama omal kulul?

Pakume kvaliteetset teenust, sama kehtib toodete tagastamisele. Kui valite toodete pealevõtu DPD kulleri poolt või toote kauba DPD pealevõtukohta, on tagastus teie jaoks tasuta.
Kui otsustate oma kulleri valida, saatke meile kviitungi koopia ning hüvitame teile tarnekulu.
Lisainfot vaadake siit: https://www.kulinagroup.ee/koik-ostlemisest/kuidas-kaupu-tagastada/.

Kas hüvitate ka tellimuse?

Kui saadate tagasi terve tellimuse, tagastame ka selle raha. Kui saadate tagasi vaid mõned tooted, siis hüvitame need tooted.

Millal tagastatud kaupade eest raha tagasi saan?

Kui maksate GoPay/Stripe värava abil (krediit-/deebitkaardi makse, välkmakse, GooglePay või ApplePay), siis tagastatakse raha deebet-/krediitkaardiga seotud kontole, millelt makse tehti. Makse korral tellimuse üleandmisel või standard pangalekandega, tagastame rahad kontole, mille tagastusvormis ära toote (prinditud või veebis). Tagastus tehakse 7 päeva jooksul (hiljemalt) alates tagastatud kaupade jõudmisest meie lattu.

Kui kaua kaebusprotsess aega võtab?

Teie kaebus töödeldakse 30 päeva jooksul alates kaebealuse kauba jõudmisest meie lattu.

Kuidas kaebust töödeldakse?

Saatke toode tasuta DPD kulleriga või viige DPD pealevõtukohta.
Saate oma kaebuse olekut jälgida Retino rakenduses. Saate lingi koos infoga protseduuri kohta pärast päringu loomist.
Lisainfo saamiseks külastage: https://www.kulinagroup.ee/koik-ostlemisest/kuidas-nouded/.

Kuidas peaksin kaubad tagastamiseks pakkima ning mida pakk sisaldama peaks?

Saatke tooted, mida tagastada soovite, võimalusel originaalpakendis, koos prinditud tagastusvormiga (kui teil pole enam prinditud versiooni, siis täike vormi veebiversioon SIIN).
Pakkige tooted nii, et need transpordi ajal kahjustada ei saaks. Kasutage õrnemate toodete pakkimiseks ajalehte või mullikilet.

Mida peaksin tegema, kui pole 14 päeva jooksul tagastusest oma raha kätte saanud?

Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega e-maili teel info@kulinagroup.ee, kontrollime kohe teie tagastust.

Mida peaksin tegema, kui sain vale toote või midagi on puudu?

Teavitage meid Retingo veebivormiga, mille leiate SIIT ja valige soovitud päringutüüp. Võtame teiega ühendust nii pea kui võimalik ja aitame teil kõik lahendada vastavalt teie ootustele.

Ma ei tea, milliseid nuge valida (potid, pannid...). Kas keegi saab mulle nõu anda?

Muidugi, meeleldi. Kui otsite põhilist köögivarustust (noad, potid, pannid, grillid...), siis oleme teile ette valmistanud täieliku ostujuhise. https://www.kulinagroup.ee/ostujuhised/. Samuti võite meile kirjutada või helistada. Oleme teie jaoks olemas.

Tahaksin Kulinast kinki valida, kas oskate nõu anda?

Teeme seda meeleldi! Oleme teile mõned juhised ette valmistanud - olenemata sellest, kas otside pulmakinki, kinki abikaasale, kokandus- või veinisõbrale, seal on alati palju inspiratsiooni.
Vaadake meie kingijuhist ja aitame teil kindlasti midagi leida https://www.kulinagroup.ee/gift-guide/.

Kas saan teilt kinkekaardi osta?

Jah, aga meie kinkekaardid on midagi palju enamat, kui regulaarsed kinkekaardid. Need on ÜLE standardi ning EBAstandardsete kasutustingimustega (näiteks tagastame saajale terve kinkekaardi väärtuse, kui ta midagi ei leia, mis on üsna ebatõenäoline). Päriselt!
Vaadake siit lisa: https://www.kulinagroup.ee/kuidas-vautserit-lunastada/.

Ei leidnud oma küsimusele vastust?

kirjutage meile e-mail info@kulinagroup.ee ning vastame meeleldi kõigile teie küsimustele.